# Poniżej znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań.

Jeśli nadal potrzebujesz pomocy - skontaktuj się z nami.

W Click2Go rejestracja możliwa jest jedynie przez aplikację mobilną na Twoim smartfonie.

Rejestracja jest obowiązkowa, a jedyny wymagany dokument to prawo jazdy. Podczas procesu rejestracji poprosimy Cie podanie danych takich jak m.in imię i nazwisko, adres, telefon, email.

Nie. Rejestracja w Click2Go jest jednorazowa.

Samochód można wynająć poprzez aplikację mobilną. Na mapie wyświetlona będzie lokalizacja pojazdów. Po zarezerwowaniu mamy 15 min na dotarcie do auta. Po przybyciu na miejsce oceniamy stan wizualny pojazdu robiąc fotografię uszkodzeń, otwieramy pojazd i rozpoczynamy najem. Zakończenie najmu odbywa się analogicznie względem rozpoczęcia.

W przypadku kolizji, wypadku, bądź innych uszkodzeń wystarczy powiadomić dział techniczny Click2Go. Pamiętaj żeby udzielić pierwszej pomocy, wezwać odpowiednie służby i zabezpieczyć miejsce zdarzenia.

Nasi pracownicy na bieżąco monitorują stan czystości oraz wyposażenia pojazdu. Wszystkie przedmioty nie należące do wyposażenia standardowego pojazdu są przechowywane przez nas 90 dni. W przypadku pozostawienia rzeczy w aucie prosimy o kontakt z Click2Go poprzez skrzynkę pocztową kontakt@click2go.pl.

Click2Go nie wyprowadza żadnych limitów czasowych ani dystansowych.

Oczywiście że nie! W cenie najmu pojazdu zawarte jest paliwo.

Oczywiście! Click2Go nie zabrania przewozu pasażerów pod warunkiem przestrzegania ilości miejsc względem ilości pasażerów.

Tak, Click2Go zezwala na przewożenie swoich pupili. Jedynym warunkiem jest posiadanie odpowiedniego transportera oraz zabezpieczenie pojazdu przed uszkodzeniem.

Click2Go nie zabrania spożywania posiłków oraz napojów w pojeździe, przypominając również, że za zabrudzenia i plamy tapicerki odpowiada klient.

Autem Click2Go może kierować wyłącznie osoba która wynajęła pojazd. Ta zasada wprowadzona jest dla bezpieczeństwa naszych klientów. W przypadku gdy chcemy przekazać komuś pojazd, musimy zakończyć wynajem. Wtedy kolejna osoba będzie mogła skorzystać z pojazdu Click2Go.

Pojazd można parkować w dowolnym miejscu. Należy pamiętać, że autami Click2Go parkujemy bezpłatnie w w strefie miejskiej SPP. Dodatkowo dla naszych klientów Miasto Poznań przygotowało dedykowane miejsca dla carsharingu. Przypominamy, aby nie parkować pojazdu na zamkniętych posesjach prywatnych.

Cllick2Go daje taką możliwość. W takim przypadku wystarczy zaznaczyć zakładkę „postój pojazdu”, a po skończonych zakupach będziemy mieli pewność że samochód będzie na nas czekał w tym samym miejscu.

W cenie najmu wliczone jest parkowanie w Strefie Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Poznania. W przypadku parkowania na prywatnych parkingach wymagane jest uiszczenie opłaty u właściciela.

Tak. Jedynym warunkiem jest pamiętanie o zasadzie ogólnego dostępu do auta dla innych użytkowników. Prosimy o nie parkowanie na parkingach ogrodzonych bądź na miejscach wykupionych przez innych mieszkańców.

W Click2Go płacisz za czas i dystans. Czas obliczamy co do sekundy, a dystans z dokładnością do 5 metrów. W Click2Go nie ma żadnych opłat dodatkowych związanych z rezerwacją, czy też jej anulowaniem bądź minimalną opłat za wynajem. Płacisz tylko tyle ile korzystasz.

W Click2Go płatności realizowane są jedynie w formie bezgotówkowej.

Click2Go pozwala rozliczać przejazdy pobierając środki z kart debetowych oraz kredytowych.

Jest. W Click2Go można płacić z tzw. Skarbonki przed-płaconej założonej u operatora płatności.